Kristina Paarmann
(u.a.) Noch einmal: 'Das Schiff des Theseus' ZDP 1/1991
Marita Pabst-Weinschenk
Und wo ist Ihr Blinder Fleck? Wie Lehrer ihr eigenes Gesprächsverhalten reflektieren können E&U 4/2011
Dennis J. Packard
(u.a.) Using Critical Reasoning to Teach Writing TP 3/1988
Roger Paden
The Student Relativist as Philosopher TP 2/1987
Kate Padgett Walsh
(u.a.) Building a Better Term Paper: Integrating Scaffolded Writing and Peer Review TP 4/2014
Erick J. Padilla Rosas
From Neutrality to Intentionality: Notes for a Philosophy of Liberation for/with Children ATPP 1/2023
U.S. Americanization in Puerto Rico’s Public Schools: Proposing Children’s Self-Organization for Decoloniality Through Photovoice and Philosophy for/with Children ATPP 2/2023
William Paff
(u.a.) Wer kümmert sich um uns? PEGS 1/2023
Jörg Pagga
(u.a.) 'Könnten Sie sich vorstellen, einen gentechnisch veränderten Sojaburger zu essen?' E&U 4/1999
Roberto Palaia
Leibniz’ Monadologie. Eine Einführung in die Lektüre ZDPE 3/2023